دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید Emo Band به نام پاییز.

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


بازم اومدن ابرای تیره

غروبی که نفس گیره

خبر میاره پاییزه دلم میگیره

بازم یاد گذشته افتادم شبی که دل بهت دادم

اون شب سرد پاییزی نمیره یادم

وقتی که گفتی به همه جز تو بی اعتمادم

حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا

خیلی دلم تنگه واسه اون روزا , دلم آروم نمیگیره

من نتونستم دووم بیارم بی تو

حالم بد شد از وقتی که رفتی تو

چشام به در مونده خیره

هنوز یادم میاد خوبیاتو لب دریا بودن با تو

وقتی نوشتی رو ساحل یا هیشکی یا تو

بازم یاد گذشته افتادم

شبی که دل بهت دادم

اون شب سرد پاییزی نمیره یادم

وقتی که گفتی به همه جز تو بی اعتمادم

حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا

خیلی دلم تنگه واسه اون روزا , دلم آروم نمیگیره

من نتونستم دووم بیارم بی تو

حالم بد شد از وقتی که رفتی تو

چشام به در مونده خیره

حالا سرنوشت کرده مارو از هم جدا

دلم آروم نمیگیره

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
م.ا

نظرات  (۲)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ nafas sadat mosavi
قشنگ بود.
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ ✿شمیم زندگی✿
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">