دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۶)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۷ دانیال حسینی
سلام دوست عزیز.
وبلاگ قشنگی داری. دوست داری سایت داشته باشی؟
یک سری به سایت ما بزن.
از لحظه ورودت به سایت، ما در کنارت هستیم.
vpsroyal.com
ععععه علی اینه عالی بود
سلام وبلاگ شما خیلی عالیه از شما خواهش میکنم به وبلاگ من سربزنید ونظر بدید اگه با تبادل لینک ودنبال موافقید خبرم کنید
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۳ محمدرضا زال آقایی
سلام داداش با تبادل لینک پایه ای؟
من 3 تا وب دارم اگه پایه ای بگو تا توی هر 3 تا وبم لینکت کنم توام هر 3 تا وبم رو لینک کن
نظرت چیه؟
وبلاگ هام هم اینا هستن
http://alone-download.rozblog.com
http://alone-download.blog.ir
http://m4810.blog.ir
خبرشو بده منتظرم
من ی آهنگ بخوام برام میزاری؟
پاسخ:
آره بگو
عالی
عاشقشم
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۷ نفس سادات ......
عالی مرسی.
عالیه
متن آنگش قشنگ بود
لایک

شاید من رو دیگه نمیخوای تو شاید گرفته جام رو عشق نو

شاید ازم سیری که راحت داری میری که نمیخوای باشم من کنار تو اصلا

منه دیوونه رو ببین کنارتم منه دیوونه رو ببین به یادتم

تو نیستی و هر لحظه بیقرارتم من خاطر خواهتم

شاید من رو دیگه نمیخوای تو شاید گرفته جام رو عشق نو

شاید ازم سیری که راحت داری میری که نمیخوای باشم من کنار تو اصلا

منه دیوونه رو ببین کنارتم منه دیوونه رو ببین به یادتم

تو نیستی و هر لحظه بیقرارتم من خاطر خواهتم

منه دیوونه رو ببین کنارتم تو نیستی و هر لحظه بیقرارتم

منه دیوونه رو ببین به یادتم من دوست دارم

بعد همه تنهایی ها دوباره دیدنم بیا

بدون تو سخته برام تحمل دلتنگی ها

دنیای من عوض شده از وقتی دور شدی ازم

نمیدونم دلتنگیم رو چطور باید به تو بگم

دلم میخواد این رابطه برای تو تموم نشه

تموم خاطرات تو هنوز واسم با ارزشه

منه دیوونه رو ببین کنارتم منه دیوونه رو ببین به یادتم

تو نیستی و هر لحظه بیقرارتم من خاطر خواهتم

منه دیوونه رو ببین کنارتم تو نیستی و هر لحظه بیقرارتم

منه دیوونه رو ببین به یادتم من دوست دارم




عالیییییییییییییییییی ندیدید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قشنگه،
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
بد نی

متنش عالیه
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۱ مهلا اقاکاظم
فاطی راس میگه عالی ندیدین!!! ;)
من چرا از این خوشم نمیاد؟؟ :|
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۵ سارا کاشانی
قشنگ بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">