دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

۸۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نیما علامه، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده مطرح موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شده است.  نیما علامه خواننده جوان موسیقی پاپ هفته گذشته به علت بیماری در بیمارستان امام خمینی تهران بستری شده است. علامه که بیش از چهار سال در انتظار کسب مجوز آلبوم «مبارکم باشه» است، طی هفته‌های گذشته خبر از پایان طلسم این آلبوم در آینده‌ای نزدیک داده بود. بستری شدن علامه در ابتدا به درخواست وی رسانه‌ای نشد ولی با توجه به حواشی و شایعه‌های پیش‌آمده یکی از نزدیکان علامه وضعیت این خواننده جوان را این‌گونه تشریح کرد: هفته گذشته به علت بیماری ویروسی و پیشرفت آن، نیما را به بیمارستان امام خمینی بودند تا درمان این بیماری را آغاز کنند.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳
م.ا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیتراژ ابتدایی این برنامه تلویزیونی «قبول باشه»را حمید عسگری خوانده است. «قبول باشه» ویژه برنامه افطار شبکه دو سیما به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو است.

این برنامه کاری از گروه خانواده و فرهنگ این شبکه است که پخش آن از پنجشنبه 28 خردادماه از ساعت 17 آغاز می‌شود. این برنامه برگرفته از دعای روزهای ماه مبارک رمضان در هر قسمت یک موضوع را محور خود قرار داده است. همچنین مقبولیت به عنوان مفهوم محوری این برنامه مورد تاکید قرار دارد.

رویکرد این برنامه نیز توجه به نقش خانواده به خصوص بانوان و مادران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان، به تصویر کشیدن مناسک و آئین‌ها در شهرهای مختلف ایران، ترویج سبک زندگی اسلامی‌ و توجه به سلامت روح همچون نیازمندی‌های معنوی و سلامت جسم همچون تغذیه پاک، سالم و مفید است.

بخش‌های مختلف برنامه نیز شامل «موضوع روز»، «مباحث اخلاقی و تولید گزارش‌های مرتبط از سراسر کشور»، «فیلم کوتاه»، «چشم شاهد»، «نقالی»، «رمضان در غربت»، «رمضان در حسرت»، «مناسک رمضان»، «محیط زیست» و «خاطرات رمضان» می‌شود.

در این برنامه از حضور کارشناسان مذهبی، هنری، روانشناسی و اساتید حوزه سلامت و محیط زیست استفاده می‌شود.

انتهای پیام/


۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۸
م.ا

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا عصر پنجشنبه انجام شد و تیم نفت تهران در این مرحله باید رودرروی تیم الاهلی امارات قرار گیرد.


به گزارش آنلاین به نقل از  ایرنا، تیم نفت تهران براساس این قرعه کشی که با حضور مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل 'گراند ملینیوم' شهر کوالالامپور پایتخت مالزی انجام شد، باید مقابل تیم الاهلی امارات بازی کند.

بازی های رفت این مرحله سوم و چهارم شهریور و بازی برگشت نیز 24 و 25 شهریور برگزار می شود.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۴
م.ا
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵
م.ا

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، طی برگزاری پانزدهمین جشن حافظ که شامگاه گذشته ۲۶ خرداد ماه در تالار وحدت برگزار شد، دو تندیس بهترین موسیقی تیتراژ فیلم به شهرام ناظری برای آواز در فیلم ایران برگر و همایون شجریان برای آواز در فیلم آرایش غلیظ اهدا شد.

اختصاص این تندیس ها به دو هنرمند نامی کشورمان شهرام ناظری و همایون شجریان از میان کاندیداهای سرشناس دیگر موسیقی علیرضا قربانی (سریال‌های سال‌های ابری و پرده‌نشین)، علی لهراسبی (سریال همه چیز آنجاست) و رضا یزدانی (فیلم متروپل) صورت گرفته است.

شایان ذکر است که جشن حافظ (دنیای تصویر) با مدیریت علی معلم تنها جشن خصوصی در حوزه سینما و تلویزیون است.

پیش از این علیرضا قربانی، رضا یزدانی و مهران مدیری برنده تندیس حافظ بهترین ترانه فیلم و سریال شده بودند.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴
م.ا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با مشخص شدن اعضای هیئت مدیره استقلال (به غیر از یک نفر که در روزهای آینده معرفی خواهد شد)، وزارت ورزش و جوانان به هیئت مدیره این باشگاه ماموریت داده که هر چه زودتر تکلیف سرمربی فصل آینده را مشخص کنند.

استقلالی‌ها مذاکراتی را با علیرضا منصوریان انجام دادند اما مخالفت‌ باشگاه نفت با جدایی این مربی و همچنین تردیدهای منصوریان برای پیوستن به استقلال باعث شد که مسئولان استقلال تصمیم بگیرند که تا فردا (پنج‌شنبه) منتظر پاسخ نهایی این مربی بمانند. این در حالی است که شب گذشته دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از ماندن منصوریان در این تیم خبر داد و اعلام کرد این مربی امروز  در بیانیه‌ای این موضوع را اعلام خواهد کرد که البته تاکنون بیانیه‌ای صادر نشده است.

عباس کُردنوری عضو هیئت مدیره استقلال با اعلام این خبر به خبرگزاری تسنیم گفت: مذاکراتی با چند مربی خارجی از جمله استیماچ سرمربی پیشین کرواسی انجام شده تا در صورت نیامدن منصوریان، هر چه زودتر سراغ گزینه بعدی برویم.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۱
م.ا
۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۸
م.ا

در پی دست به دست شدن شایعاتی مبنی بر بیماری بهنام صفوی در شبکه‌های اجتماعی، مدیر اجرایی این خواننده پاپ توضیحاتی را مطرح کرد.

فارس نوشت: میلاد لطیفی مدیر اجرایی بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ در خصوص بیماری بهنام صفوی گفت: بهنام صفوی از دو سال پیش تومور مغزی داشته است که در حال حاضر این بیماری به مرحله پیشرفته و حادش رسیده است.

وی افزود: زمان جراحی مشخص شده است و به احتمال فراوان طی ماه‌ آینده این جراحی انجام می‌شود. صفوی به احتمال فراوان از من به خاطر اعلام این خبر دلگیر خواهد شد؛ اما به نظرم حق طرفداران او است که این موضوع را بدانند.

مدیر اجرای صفوی در پایان گفت: در این دوسال هیچ کس جز خود او از این بیماری خبر نداشت. او مراحل درمان را با دارو طی می‌کرد که ما فکر می‌کردیم موضوع خاص و جدی نیست. اما حال که مرحله بیماری او حاد شده، او مجبور شد تا این موضوع را با ما درمیان بگذارد.


۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۴
م.ا

به گزارش هنر آنلاین، سری دوم زنجیره "دردسرهای عظیم" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهم از نیمه فروردین امسال در سوهانک کلید خورد و تاکنون بیش از 70 درصد آن جلوی دوربین رفته است.

این سریال برای پخش در ایام ماه رمضان از شبکه سوم سیما تولید می‌شود و قرار است از پنجشنبه هفته جاری هر شب ساعت 21:10 روی آنتن رود. تکرار این سریال نیز ساعت‌های 9 صبح و 18:45 روز بعد خواهد بود.


۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۳
م.ا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت تشییع شهدای غواص گمنام عملیات کربلای چهار، فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی سه شنبه شب  از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم دومین اثر سینمایی نرگس آبیار، درباره چشم انتظاری مادری است که نمی‌داند فرزندش در جبهه های دفاع مقدس اسیر یا شهید شده است. فیلم «شیار 143» ساعت 22 سه شنبه 26 خرداد از شبکه یک به نمایش در می‌آید.


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷
م.ا

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دولت گفت: یارانه خردادماه برای ۷۶میلیون و ۵۷هزار و ۴۳۰ نفر واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است‎. همچنین یارانه غیرنقدی به‌صورت سبد غذایی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان از شنبه قابل دریافت است‎.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴
م.ا
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۰
م.ا

سایت «موسیقی پارس» در خبری نوشت:

بهنام صفوی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی پاپ، ماه آینده برای درمان بیماری خود زیر تیغ جراحان می رود.

طی هفته گذشته و با درجِ پستی مبهم از سوی «بهنام صفوی» در صفحه اینستاگرامش، شایعاتِ بسیاری پیرامون این خواننده جوان شکل گرفت. پس از رسانه ای شدن این خبر، پیگیری های طرفداران صفوی باعث شد تا با این خواننده و آهنگسازی تماس حاصل کنیم. ولی بهنام صفوی تنها خبرِ انتشار آلبومش پس از ماه مبارک رمضان را داد و گفت پس از انتشار این آلبوم، تور کنسرت هایش را از تهران آغاز خواهد کرد.

پیگیری های ما به همین جا بسنده نکرد، ابتدا با احسان حاجیان (مدیر برنامه سیروان خسروی) که ارتباط نزدیکی با یهنام صفوی نیز دارد صحبت کردیم ولی او تنها با بیان این جمله که “برای بهنام دعا کنید” جزییات بیشتری در اختیار ما قرار نداد تا اینکه پس از تماس های مکرر توانستیم با «میلاد لطیفی» از دوستان صمیمی وی ارتباط برقرار کنیم. لطیفی در ابتدا به خبرنگار «موسیقی پارس» گفت: بهنام صفوی حدود دو سال است که با یک بیماری دست و پنجه نرم می کند ولی هیچ کس از این قضیه با خبر نبود. ما نیز به تازگی از این موضوع با خبر شده ایم.

لطیفی که در ابتدا تمایلی به بیانِ جزییات دقیق این بیماری نداشت برای جلوگیری از گسترش شایعات از جزییات بیشتر بیماری بهنام صفوی پرده برداشت. وی در همین رابطه اظهار داشت: «بهنام در حدود دو سال پیش از بیماری خود یعنی تومور مغزی با خبر شده است ولی این قضیه را پیش خود نگه داشته است. این تومور طی این مدت پیشرفت داشته و حال او باید طی دو هفته آتی زیر تیغ جراحان برود. از طریق این رسانه از تمام طرفداران و عموم مردم می خواهیم که برای بهنام صفوی دعا کنند تا او بار دیگر بتواند با هوادارانش دیدار کند و کنسرت های خود را از سر بگیرد.»


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲
م.ا
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳
م.ا

مستند «طعم سیب» با موضوع زندگی زنده یاد «مرتضی پاشایی» روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

مستند «طعم سیب» روز پنجشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، در این مستند علی لهراسبی به دیدار خانواده مرحوم پاشایی می رود و مادر این خواننده مرحوم به بیان خاطرات زندگی این هنرمند فقید کشورمان می‌پردازد.

زنده یاد پاشایی سال گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت.


۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۱
م.ا
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۴
م.ا

خواننده پیشکسوت و قدیمی موسیقی ایران که ایرانیان بسیاری خاطرات شیرینی از او دارند تصمیم دارد پس از مدت ها به ایران بازگردد. او که برای درمانش چند وقتی است که در خارج از کشور به سر می برد حالا می گوید که می خواهد دوباره در ایران به کارش ادامه دهد. «مهرداد کاظمی» خواننده شناخته شده سال های دهه شصت و هفتاد، در سال ۱۳۳۰ در شهر تهران دیده به جهان گشود


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷
م.ا

به گزارش "ورزش سه" 2 بازی آخر ایران مقابل روسیه شرایط را به کلی تغییر داد و آن تیمی که هیچ امیدی به آن نبود و ناکام لیگ جهانی تلقی می شد حالا شانس اول صعود است چرا که در بازی های خارج از خانه بهترین عملکرد را نسبت به سایر تیم ها داشته است. در حال حاضر آمریکا با 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این تیم توانست در 6 بازی خود بیشترین امتیاز ممکن را کسب کند و از 5 بازی 3 امتیاز کامل و از یک بازی 2 امتیاز گرفت. تمام این پیروزی ها در بازی های خانگی اتفاق افتاده است و آنها از امروز سفرهای خسته کننده خود را آغاز می کنند و اولین مقصد آنها تهران است و از این به بعد تیم صدر نشین باید سختی هایی که ایران در 3 هفته اخیر کشیده است را تجربه کند.


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱
م.ا

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال منتفی شدن حضورمنصوریان روی نیمکت استقلال و تمدید قرارداد اسکوچیچ باشگاه استقلال به دنبال توافق با یک گزینه ایرانی است. درهمین راستا ازباشگاه استقلال خبررسید که مذاکره با پرویزمظلومی برای سپردن نیمکت استقلال به وی انجام شده و این مربی به زودی سکان هدایت استقلال را دردست خواهد گرفت.پرویزمظلومی درهمین راستا  به قدس آنلاین گفت:« به جزمذاکره قبلی درحال حاضرهیچ مذاکره ای انجام ندادم. برنامه هایم را به باشگاه استقلال داده ام و انتظارمی کشم هرچه زودترتکلیف باشگاه استقلال مشخص شود.»


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۶
م.ا


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال، بالاخره به طور رسمی خواهان علیرضا منصوریان شد و با ارسال درخواستی، به طور کتبی به باشگاه نفت، خواستار آزاد شدن شدن این مربی شد.

با توجه به تمایل قلبی علیرضا منصوریان و اظهارات وی مبنی بر علاقه به نشستن روی نیمکت آبی های پایتخت، بعید نیست که مدیران تیم نفت، اجازه جدایی به وی بدهند و وی را در قامت سرمربی جدید تیم استقلال ببینیم.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۰
م.ا


خبرگزاری تسنیم: همسر محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در پی عارضه قلبی درگذشت.



۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴
م.ا


۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۰
م.ا


مهدی رحمتی اولین خرید استقلال حتی قبل از انتخاب مربی!







به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، مهدی رحمتی گلر موفق سالهای نچندان دور استقلال بعد از یکسال بازی در پیکان آماده می شود تا به تیمی برگردد که احتمالا یکی از دو کاپیتان اصلی فصل بعدش می شود. گلر ۳۲ ساله فصل قبل پیکان اگرچه با این تیم سقوط به دسته پایین تر را برای اولین بار در دوران فوتبالش تجربه کرد اما در همین تیم ناکام توانست رکوردی خارق العاده داشته باشد. گل های خورده او برابر بود تعداد گل های خورده تیم فوتبال نفت تهران که دوم لیگ شد.

رحمتی که در میانه های فصل تازه به پایان رسیده ، پیشنهادی نجومی از نزدیکان به حسین هدایتی داشت و حالا هم تراکتورسازی را گزینه ای جدی برای او می دانند ، می گوید مشکلی برای آمدن به استقلال ندارد.رحمتی رابطه خوبی با علیرضا منصوریان دارد و در این فصل برای حمایت از نفت ، چند بازی این تیم را از ورزشگاه تماشا کرد. او البته با پرویز مظلومی هم همیشه رابطه ای صمیمی داشته و تلاشش را برای موفقیت تیم مظلومی داشته است. اسکوچیچ دیگر گزینه جدی استقلالی ها هم در میانه های فصل چهاردهم  خواهان جذب رحمتی بود و برای استقلال هم حتما روی او حسابی ویژه باز می کند.



















۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱
م.ا