دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۵)


خوبه منو میفهمی

اگه روت حساسم احساسم واقعیه

پیشم اومدی آرومو یواش

به فکره این دیوونه باش

به خدا دوست داشتن به همین سادگیه

چه خوبه دنیامون چیک چیکه بارون

قطره از رو چتر میریزه رویه دوتامون

بذار آدما بیرون بگن اینا دیوونن

اونا از تو و بارون مگه چیزی میدونن

چی میفهمن هه اونا از حاله من

وقتی چشمات روبه رومه که خوش رنگ تره از آسمون

نمیفهمن وقتی ما چشم تو چشمیم

جای بارون سنگم بباره پرت نمیشه حواسمون

نمیفهمن تا چشمات هست نمیگذره انگار به کل بات وقت

فقط با تو میشه خوشحال شم هر وقت میشه دنیام تلخ

میشه چقدر شد آسون مست وقتی تو هستیو بارون هست

با تو بدون شک میشه رفت زیر بارونو چشارو آروم بست

صدات آرامشه عجیبی داره

دیگه دلم نمیتونه تنهات بذاره

قلبامون نزدیکه واسه همدیگه داره میکوبه

ما همو میفهمیم این حس چقد خوبه

چه خوبه دنیامون چیک چیکه بارون

قطره از رو چتر میریزه رویه دوتامون

بذار آدما بیرون بگن اینا دیوونن

اونا از تو و بارون مگه چیزی میدونن




اوه اوه
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
تو یه سایت دیگه دانلودش کردم
خوب بود
گوشش کردم خوبه.
به به انگار واقعا خواننده شدن ...o-O...خخخخخخ
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۶ سارا کاشانی
ای بابا اینم که خواننده شد
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۵ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خوبه
ایول
عجب
قالب نو مبارک قشنکه
پاسخ:
مرسی
دلش خوشه ها

ولی خب بدم نمیاد ازش
چقد داغونه!
پاسخ:
از چ نظر؟
از نظر خوانندگی !
همون بازیگر بود بنظرم بهتر بود
پاسخ:
آها
صداش بدم نیست
بلاخره ایشون دیگه احتیاجی به بازیگری نداره چون سوپر استار ایرانه و میلیاردرم هست
متن آهنگشو یه بار با صدای آرمین 2afm مرور کنین
بهتر نیس؟!

هرکسی را بهر کاری ساختند!
پاسخ:
آرمین رپ میخونه محمد رضا پاپ سبک فرق داره
بعدک گفتم ایشون دیگه عشقی میخونه ن احتیاجی به بازیگری داره ن خوانندگی
میدونم فرق داره
بچه نیستم که میفهمم
کلا گفتم !
پاسخ:
باشه خب
چرا عصبانی میشی
من فقط توضیح دادم
ببخشید
من عاشقه گلزارم
اهنگش لایک داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">