دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام تنهام نزار.

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
م.ا

نظرات  (۱۵)

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۲ مهلا اقاکاظم
اااااااه!چقدر تند تند میزاری!دستام له شد :|
همین امروز این اهنگو دانلود کردم به نظرم بد نیست ولی اهنگ قدم زدمش خیلی بهتر بود!خیلییی!
مرسی
حرف دل....
 :(


اون موقع دیگه چ جوری میخوای منو بکشی؟ من دیگه نیستم.... :(
فاتح خوب میخونه
 میدونم....


ولی جهنم قشنگ تره
 چرت این زندگیه...چرت این نفس کشیدنای بیهودس...چرت اینه ک عزیز ترین کست جلوت پرپر بزنه...چرت تنها شدنه...چرت..........چرت منم!
 هعی....

بیخیال داداش....ببخشید یکم دلم پر بود اینجا خالیش کردم...

ببخش ناراحت شدی :(
فدات
پس چی؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه مردم پرو شدن خخخخخخخخ
 :)

ماهی داداش...مرسی.
خخخخخخخخخ حقشونه اگه چیزی نگی فکر میکنن لالی
خوب بود
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱ 🎧hidden love🎶🎵
Like
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۱ 🎧hidden love🎶🎵
خوفه
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۸ مهلا اقاکاظم
ببین یه سوال داشتم...یه اهنگه خیلی دلم میخواد دانلودش کنم اما هر جا رفتم نتونستم دان کنم...میزنم دان میره پخش انلاین...راه نداره نه؟؟:|
پاسخ:
چ آهنگی؟
بعدشم اینا پخش آنلاین نیست کلیک راست کن save page را بزن
اگه دانلود منیجر نصب کنی راحت میشی دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">