دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۷)

:)
لایک
عالیییییییییییییییییییییییییییییییی
اوهوی خانم یا آقای از چی بگم مواظب حرف زدنت باشا
پاسخ:
لطفا با ادب باشید
عالی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مهلا اقاکاظم
اینا چرا دارن دعوا میکنن؟؟! :|
خو من ازم از این اقای خراطها خوشم نمیاد!!البته از چاوشیو علیزاده هم خوشم نمیاد!! از چی بگمم ک چیزی نگفته؟؟!؟ :|
این روزها همه بی اعصاب شدن اصن! :)
خخخخ مهدی: با ادب باشین! بی احترامی نکنین!
الانم ب منم میگه : تو خفه شوووووو! خخخخخخخخخخ ^_^
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۵ مهلا اقاکاظم
اینا چرا دارن دعوا میکنن؟؟! :|
خو من ازم از این اقای خراطها خوشم نمیاد!!البته از چاوشیو علیزاده هم خوشم نمیاد!! از چی بگمم ک چیزی نگفته؟؟!؟ :|
این روزها همه بی اعصاب شدن اصن! :)
خخخخ مهدی: با ادب باشین! بی احترامی نکنین!
الانم ب منم میگه : تو خفه شوووووو! خخخخخخخخخخ ^_^
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۱ محمدرضا زال آقایی
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالی
لایییییییییییییییییییییک
من زیاد اهل دانلود اهنگو اینا نیستم ولی همین الان یکی از دوستام این البومو بهم پیشنهاد کرد.
مرسی:)
ممنون
مرسی از حضورتون
ببخشید مهدی جان...چن روزه واقعا درگیرم...یا مهمونیه یا عروسی یا خرید یا گردش...ب طرق مختلف وقتم پر شده....حتما سرم ک خلوت تر شد میام پیشت...ب روی جفت چشمام :)
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۹ سارا کاشانی
خوبه 
راستی قالبت هم قشنگه
پاسخ:
مرسی
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
فک کنم خوب باشه
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۶ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
دان نکردم
پاسخ:
چرا؟


میرم حالا که تو دنیاتو ساختی ولی پیشت بودم هر بار که باختی

دیگه بعد از تو از این خونه سیرم حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم بخند واسم نمی بینم تو رو دیگه

میباره اشک من نم نم دارم میرم

تو خوشبخت میشی بعد از من چیکار با قلب من داری

می افتی از سرم کم کم دارم میرم

♫♫♫

واست هر کار می کردم دوست نداشتی

می خواستم جون بدم واست نذاشتی

اگه می خواستی می شد جون بگیرم

حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم نگاهم کن آخه این آخرین باره

دلم تنگ میشه می دونم دارم میرم

ببخش زوری پیشت موندم دیگه خودخواهیه باشم

از اینکه بودی ممنونم دارم میرم

یادته وتی بدرقه م می کردی گفتی قول بده بهم زود بر میگردی

می دونستم دلت از جدایی سیره قربونت برم که زود گریه ت میگیره

توی آغوشم می لرزید شونه هامون خیس گریه شد چشای هردوتامون

دادمت دست خدا همون خدایی که تو تقدیرم نوشته بود جدایی

ببخش اگه که بی خبر تنهات گذاشتم تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم

قسم بخور که بعد من دلت نگیره ببخش که چاره ای جز این داشتم

گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه

اون زار منو نگاه نکن واست بمیرم گریه نکن دارم آتیش میگیرم

♫♫♫

تو که نیستی ببینی دنیام چه سرده چه غریبونه دلم هواتو کرده

چجوری دارم تو تنهایی میمیرم خیلی بی تابم بهونتو میگیرم

دیگه جوونم از غمت به لب رسیده کل خاطرات من بوی تو میده

قسمت اینه گرچه عاشقیم دوتامون تو رو میسپرم به دستای خدامون

ببخش اگه که بی خبر تنهات گذاشتم تو قلب مهربون تو جدایی کاشتم

قسم بخور که بعد من دلت نگیره ببخش که چاره ای جز این داشتم

گریه نکن عشقم بدون قسمت همینه به آرزوهات میرسی دلخوشیم اینه

اون زار منو نگاه نکن واست بمیرم گریه نکن دارم آتیش میگیرم



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">