دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مادر.

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


مادر من مادر من در طوافری عطر تو خدار و دیدم

مادر من مادر من با تو به شکوه و زیبایی رسیدم

آسمان در عمق چشمت ریشه دارد

خنده کن تا در زمین باران ببارد

من کجا و ترسم از دیوار و بن بست

تا که رد پای تو مرز بهشتست

لمس دستت لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبر در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم

♫♫♫

مادر من مادر من سجده ی فرشته ها به دامنه تو

مادر من مادر من راز خلقت در نگاه روشنه تو

مادر من مادر من

سجده ی فرشته ها به دامنه تو

مادر من مادر من

راز خلقت در نگاه روشنه تو

شعله ها بر جمع زدن جز زندگی نیست

رسم پروانه به جز پروانگی نیست

عشق تو اما برایه این جهانست

نقطه ی تلفیقه خاک و آسمانست

لمس دستت لمس دریاست

با تو از هر سرابی در امانم

تا گلو در تبر در خزانم

پیش تو من بهاری ناگهانم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰

نظرات  (۳)

لایک
زیبا بود
صدات همیشه زندس، ای استاد بینظیرآواز
قشنگ بود... مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">