دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۴)

واقعا ممنون دنبالش میگشتم. ولی گوشی من یه مشکلی که داره اینه که از هر سایتی نمیدونم دانلود کنم و لینک ها رو پشتیبانی نمیکنه یه چند تا سایت و وبلاگ شما هست که فقط میتونم دانلود کنم. آقا دستت درد نکنه. یاشا

آهنگ عالیه سریال محشره
عاااااااااااااالیه
ممنون...:)):)):)):))
من یه آهنگ از جاوشی شنیدم تازگیا٬ که یه نفر دیگه توش سنتی میخونه
نمیدونم اسم آهنگ چیه یا چیزی ازش یادم نیست٬ چندبار هم سرچ کردم آهنگ های دیگش اومد...
میشه شما:)):)):)):))
پاسخ:
فکر کنم کجایی باشه
سینا سرلک توش خونده
اتفاقا کجایی رو گرفتم همون که کردی میخونه...
ولی اون نبود اینی که من میگم سنتی بودش...
نمیدونم والا
پاسخ:
ببیننم اگه فهمیدم کدوم آهنگه میگم
قطعا سنتیشا سینا سرلک خونده
آهنگ کجایی اصلا کردی نیست کامل فارسیه
آهنگ کردی ی آهنگ دیگه بود از محسن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">