دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۷)

 ارائه قالب های حرفه ای واکنشگرا برای وبلاگ

 با ما حرفه ای باشید

 http://www.naqweb.ir/ ناک وب

بدون توهمه روزام از عشق خالین

بدون تو همه شبام برام تکرارین

کاش یه کمی بیشتر به من به قلب من نگاه میکردی

کاشکی وقتی که میدیدی میمیرم از غصه صدام میکردی

کاشکی اشکام نمی ریختن نمی دیدی آسون نمی رفتی

تو دستاشو گرفتی رفتی که  رفتی

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

دانلود آهنگ جدید رضا شیری میتونستی نری

بدون تو همیشه من ستاره هامو میشمورم

اگه برنگردی پیشم عشقم تو رو دست خدا می سپارم

بدون تو همیشه گریست و همیشه لبخند روی لبام خشکن

ولی اون منو دوست نداره رفت و به عشقش پشت کرد

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و قلبم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری

تو می تونستی بمونی تو میتونستی نری

تو میتونستی از من و دلم ساده نگذری


یکی از بهترین خواننده های کشور آقا رضا هستن
لایک
خیلی خیلی لایک
یعنی فوق العاده
دمش گرم
دمت گرم
فقط داداش رضا
عاشق صداشم
عالی
رضا عاشق صداتم داش
فقط آقا رضا شیری
biutifull
عالیییییییییییییییییی بود
پاسخ:
تازه دیدی این آهنگا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">