دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۶)

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۲ فاطمه نظری
عالی
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۱ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
از چاووشی بدم میاد ولی خوب بود😊😊😊
توبی من کجاییی...
بااینکه همش به دوروبریام میگن چاووشی گوش ندید افسرده میشین ایندفه خودم دارم گوش میدم:)
دفعه قبل که اومدم اهنگ دانلودکردم حجمم تموم شد:/ایندفعه باز یه چندتا دانلود کردم:)
عالییییییی فوق العده بیستتتتتتتت لایک من کجاااااایی؟ دقیقا کجاااایی؟
جواب لایک: بابا اینجام...خودت گذاشتیم برا این پست:|
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Sono davvero bellissimi! Ma è vero che hanno prezzi proibitivi?Come tante altre cose, però, credo abbiano una ragion d'esistere solo nel loro Paese d&9r.;o3igine#.. in occidente sarebbero considerate una carnevalata, una bizzarria di una serata (magari x andare al ristorante giapponese) e poco più.
بسیار وبلاگ خوبی دارید، لذت بردم، براتون
آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و امیدوارم همیشه سلامت
و شاداب باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">