دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


یه مدته وقتی شبا میخوابی

بیدار میمونم واسه لمس دستات

ساعت دیواری اگه بزاره

گوش میدم به آروم نفس هات

یه مدته وقتی شبا میخوابی

بیدار میمونم تا ببینمت خوب

یه دل سیر نگاه کنم نفهمی

آروم درد خوابی ناز محبوب

یه راز بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه

از همه خوشگل تره خوشگلره من

یه راز بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه

از همه خوشگلتره خوشگل من

لالالالالالالاللای لالالالالالالی لالالالالاللای لالالالاللای

یه مدته وقتی شبا میخوابی

هوای کوچه ی دلم آبیه

تمام حجم بسته ی اتاقم

غرق سکوته غرق خوشحالیه

یه مدته وقتی شبا میخوابی

پنجره های عاشقی میخندن

پرده های پچ پچ میکنن میخونن

ستاره ها دارن اینو میفهمن

یه راز بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه

از همه خوشگلا سر خوشگل من

یه راز بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکل من

یواشکی میگم کسی نفهمه

از همه خوشگلتره خوشگل من

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
م.ا

نظرات  (۱)

جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">