دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

آهنگ جدید ملانی به نام بگو بیاد

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


بگو بیاد بیاد حالمو ببینه

ببینه که چقدر عاشقشم تصمیمش رو بگیره

بگو بیاد ازم عشقشو بگیره

این روزا چه قدر سخت می گذره واقعا دلگیره

می گی گریه نکردی کردم

می گی اشک نریختی ریختم

می گی غصه نخوردی تا دلت بخواد خوردم

می گی صبر نکردی کردم

می گی با چشم ندیدی دیدم

ببین اشتباه کردی من واست می میردم

من حال خوشی ندارم هنوز عاشق اونم منی که

هیچ کاری نکردم چرا ایقدر پشیمونم نمی دونم

اونی که بادلم بد کرد چرا پیگیر کاراشم

من این حس رو نمی خوام عاشقش باشم

می گی گریه نکردی کردم

می گی اشک نریختی ریختم

می گی غصه نخوردی تا دلت بخواد خوردم

می گی صبر نکردی کردم

می گی با چشم ندیدی دیدم

ببین اشتباه کردی من واست می میردم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
م.ا

نظرات  (۴)

ایوووووول لاییییی داری فراووووووون
عااااااااااااااااااااااااالی
بد نبود
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
الان دان کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">