دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام فریاد.

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیتMP3 128


من اینقدر چشم به راه تو میشینم

که هر کی میرسه تو رو میبینم

روزام چشمامو رویه در میدوزم

شبا با یاد تو هر دم میسوزم

از آغوشت اگه محروم باشم

به تنهایی اگه محکوم باشم

به چی دلخوش کنم این لحظه هارو

رو دوش کی بریزم گریه هامو

تمومه بغضه من فریاد میشه

همینکه جایی از تو یاد میشه

تو این لحظه سکوتم پاره میشه

فقط گریه واسه من چاره میشه

منو با اینکه یادت پیر کرده

منو با دردو غم زنجیر کرده

ولی تا لحظه ای حرف تو میشه تمومه زندگیم صرف تو میشه

تمومه بغضه من فریاد میشه همین که جایی از تو یاد میشه

تو این لحظه سکوتم پاره میشه

فقط گریه واسه من چاره میشه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲

نظرات  (۷)

عالی بود ایمان جان مرسی واقعا عالی بود ولی اهنگ های قبلیت ذوست داشتنی تر بودن
khob bod. dan. khonid
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۸ بز بز قندی
عااااااااااااالی
مثل کارای قبلیش نیست ولی خوبه دمش گرم
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ ✿شمیم زندگی✿
عالی
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
قشنگ بود
فقط گریه......هییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">