دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


بهت خیره شدم از نقطه ای دور تو میتونی برام رویا بسازی

تماشای تو از دورم قشنگه یه تصویری که خیلی دلنوازی

همش تو فکر اینم که چجوری تو رو از دست این دوری بگیرم

یجوری اونقدر نزدیکتر شم که از این شادی بی حد بمیرم

همه ی زیبایی دنیا تو چشماته همه ی قلبم پای عشق تو افتاده

یه نگاه ساده منو آرومم کرد پی چی میگردی روبروتم برگرد

من باهاتم برگرد

♫♫♫

شدی آواز خوشبختی تو گوشم نمی خوام این ترانه زود تموم شه

نمی خوام داشتنت واسه همیشه فقط بتونه تنها آرزوم شه

من احساسی از حسی که دارم نمی تونم که خیلی ساده رد شم

فقط می خوام که زودتر یاد بگیرم تا عاشق کردن تو رو بلد شم

همه ی زیبایی دنیا تو چشماته همه ی قلبم پای عشق تو افتاده

یه نگاه ساده منو آرومم کرد پی چی میگردی روبروتم برگرد

من باهاتم برگرد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
م.ا

نظرات  (۴)

لایککککک
Asheghe ahangasham
لایک
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">