دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام موج اشک.

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


عاشقی آواره ام

در غربته چشمانه تو

گریه پنهان کرده ام

از حرمته چشمانه تو

عطر تو را گرفته تنه لحظه های من

صد باغه گل شکفته شده در هوایه من

امشب تمام غربته خود را گریستم , گریستم

شاید دل تو بسوزد برایه من برایه من

من آن موج اشکم که بی اختیارم

خودم را به آغوشه تو میسپارم

تو دریای من باش

به حسرت گذشته همه روزگارم

ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

♫♫♫

یک لحظه نگاه تو مرا راحت جان است

چشمانه تو آرامترین خواب جهان است

زیبایی چشمانه نظر کرده آهو

رازیست که در عطر نگاه تو نهان است

من آن موج اشکم که بی اختیارم

خودم را به آغوشه تو میسپارم

تو دریای من باش

به حسرت گذشته همه روزگارم

ز دیروزو امروز دلی خسته دارم تو فردای من باش

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱

نظرات  (۵)

۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۶ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
عالیه
ایول خیلی خوبن
بد
ایول سنتی ایول
صداشو خیلی دوس دارم.. عالیه صداش ✿✿

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">