دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام باریکلا.

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

باریکلا باریکلا باریکلا

عاشق عاشقه تو میمونم

قدر قدرتو خوب میدونم

با من با من بمون همیشه

این دل ی تو دیوونه میشه

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو باریکلا

باریکلا باریکلا باریکلا

نمیدونی چه حالیم وقتی پیشمی عالیم

حتی جونمو بریزم به پات من راضی ام

دارم از ته دل میگم با ت یه آدم دیگم

اگه بمیرمو زنده شم این دلمو به تو میدم

باریکلا عشق من شدی باریکلا واسه خودم شدی

باریکلا خوب شد اومدی باریکلا عاشقم شدی

باریکلا چه دلبری تو باریکلا از هم سری تو

باریکلا یه وقت بدونه من

باریکلا هیچ جایی نری تو

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱

نظرات  (۱۰)

خیلی باحال بود.شاد شدیم…..
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۷ خانم عکاس باشی ...
خخخ از امید حاجیلی خوشم میاد باحاله
خیلی خیلی شاد بود….دل خوش میخاد این اهنگ…
عالییییییییییییییییییییییی
۰۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۶ مهلا اقاکاظم
خیلی خوووووووشحاله!ن؟ :|
خخخخییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییی عالی بووووووووووووووووود
لااااااایک
عیدتونم مبارک
پاسخ:
همچنین
ممنون :)
بعد میام آهنگارو دانلود میکنم براشون کامنت میزارم ...
آورین به امید
عاشقشم... خیلی خوب بود

یاد پایتخت میفتم

باریکلا شعبون کدخدا باریکلا
باریکلا مرد باخدا باریکلا :) خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">