دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۳)

چقد خنده دار شده.سیبیلش کو
پاسخ:
ریش سیبیل داشت که خیلی وقته تراشیده
لایک

تو گرمیه نگاه تو خورشیدو آتیش میزنم

وقتی میخندی میتونم از خودم دل بکنم

رو گونه های گندمیت شرم گلایه مریمه

بهم نگاه که میکنی

شب پر نورو شبنمه

دلشوره دارم نکنه یه وقت چشات ابری میشه

زندگی بینه منو تو دیوار گریه بکشه

تویه چشات یه حسیه شبیه شوق زندگی

کی میشه که حقیقته احساستو بهم بگی

پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار

وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار

پشت پرده های بارون

سر رو شونه هام بذار

وقتی غم داره دلامون

سر رو شونه هام بذار

هنوز نمیدونم چرا دیوونه ی نگات شدم

کجای خط زندگی عاشقه خنده هات شدم

هنوز تو لحظه هایی که با رویاهات هم نفسم

دلشوره دارم نکنه به دستایه تو نرسم

پشت پرده های بارون سر رو شونه هام بذار

وقتی غم داره دلامون سر رو شونه هام بذار

پشت پرده های بارون

سر رو شونه هام بذار

وقتی غم داره دلامون

سر رو شونه هام بذار




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">