دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۴)


یادمه زیر بارون بود دیدمت عاشقت شدم

یادمه خیسه بارون شده بودی من دل بهت دادم

یادمه چترمونو یکی کردیم اون روزا

بهم دوست دارم گفتیم واسه عشقی بی انتها

حالا از اون روزا داره چندیدنو چند سالی میگذره

ولی تو نیستیو منو خاطراتمو یه پنجره

شاید تقصیر من بود که دیگه نخواستی با من باشی

یا که تقصیر تو بود که میگفتی نباشی بهتره

عشقت تو دلم موند ولی نخواستم تنهات بذارم

قلبت منو آزرد ولی نخواستم تنهات بذارم

عشقت تو دلم موند

ولی نخواستم تنهات بذارم

قلبت منو آزرد

ولی نخواستم تنهات بذارم

وقتی تنها میشم همش فکر میکنم که تو کنارمی

حتی قسم به اسمت میخورم و میگم تو یارمی

تویه خیالم باز دستاتو میگیرمو داد میزنم

میگم عزیزم من تو رو دوست دارم تویی تو یارمی

ولی حیف که تمومش خیالو خوابه برایه من

ولی حیف که غرورمو شکستی نموندی به پای من

کاشکی یکم تو هم مثله من بودی که تو فکرتم

ولی حیف که گذشته واسه همیشه تمومه کار من

عشقت تو دلم موند ولی نخواستم تنهات بذارم

قلبت منو آزرد ولی نخواستم تنهات بذارم

عشقت تو دلم موند

ولی نخواستم تنهات بذارم

قلبت منو آزرد

ولی نخواستم تنهات بذارم




لایک
لایک
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۵ ✿شمیم زندگی✿
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">