دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۱)



تنها که میشی تو با منی ، زیر یه آسمون ستاره

پر میکشه دل من برای تو دوباره

چشم تو واسه دل منه ، همیشه کار تازه داره

تند میشه نفس هام و بلا سرم میاره

♫♫♫

پاره پاره قلبم ، عاشق بیچاره قلبم

چه بی قراره قلبم ، آخه همش رو انتظاره قلبم

نگو سره کاره قلبم ، نگو دوست نداره قلبم

دست خودش نیست ..

♫♫♫ وقتی با تو راه میرم ، بارون میگیره

دل من بی تو آسون میمیره

میمیرم واسه تو ، نفسم میگیره

باتو همه چی قشنگ میشه رنگ چشماتو

من همش دیوونه بازی میکنم تا تو

شبیه خودم شی ، یکم عاشقم شی

خسته میکنه این غم منو دارم میمیرم

عمریه که همین جور توی دستش اسیرم

باز شدی تو دیوونه ، میخوای عاشق بمونه

گوش نمیده به حرفم ، همیشه باز همونه

دونه دونه بارون ، از آسمون ببارون

رو سقف خونه بارون ، دیدی دست خودم نیست

عاشقونه بارون ، آخه نامهربونه بارون

رو سقف خونه بارون ، اینا که کم نیست

♫♫♫

وقتی با تو راه میرم ، بارون میگیره

دل من بی تو آسون میمیره

میمیرم واسه تو ، نفسم میگیره

باتو همه چی قشنگ میشه رنگ چشماتو

من همش دیوونه بازی میکنم تا تو

شبیه خودم شی ، یکم عاشقم شی


لایک
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۹ ✿شمیم زندگی✿
عالی بود
بسیار زیبا
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۱ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
عالی بود
بیـــا بــه روزم !
لایک
لایک
عالی
زیباست
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۰ 🎧hidden love🎶🎵
حنجره طلا
خیلی قشنگه... لایکــــــــــ ✿

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">