دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۷)



عاشقتم دست خودم نیست این حال و دوست دارم

عاشقتم اونقدری که محاله دست از تو بردارم

آخه تو رو نمیفهمه کسی هنوز به اندازه من

بهونه تازه ی من بمون و حرفات و بزن سکوت و بشکن

♫♫♫

ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیزاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیزاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

تو رو دارم تو روزایی که دنیا دلگیره

بیا دوریت حس و دلتنگی و دوریت میمیره

بیا دوریت منو … قلبت دنیام و میگیره

ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیزاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیزاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم


لایک عالی بود
خوب بود
آهنگای این و علیزاده که گذاشتی واقعن توپ

محشره
عالی
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۰ 🎧hidden love🎶🎵
صداش تکه
آهنگای خوبی گذاشتین
بعد میام چندتاشو دانلود میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">