دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۵)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۲ نفس سادات ......
قشنگه
عاشقشم


وقتی که باشی حالم خوبه

حاله ما دو تا با هم خوبه

هر چی که میشه بازم خوبه عشقه من برگرد

بیا تا حالم رو به راه شه

میخوام که عشقم اینجا باشه

حیفه که قلبت تنها باشه عشقه من برگرد

برگرد عشقه من

منو برگردون به لحظه ای

که مثله یه عاشق واقعی

منو با همه حست فهمیدی

برگرد عشق من

منو برگردون به حالتی

که میگفتی کنارم راحتی

مگه جز عشق از من چی دیدی

یه لحظه فکرم ازت جدا نیست

هیچکی تو دنیا عینه ما نیست

نگو حسی بینه ما نیست عشقه من برگرد

خیلی شبها تا صبح بیدارم

دست خودم نیست دوست دارم

باز از تو میخوام این بار هم عشقه من برگرد

برگرد عشقه من منو برگردون به لحظه ای

که مثله یه عاشق واقعی منو با همه حست فهمیدی

برگرد عشق من منو برگردون به حالتی

که میگفتی کنارم راحتی مگه جز عشق از من چی دیدی




۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۰ 🎧hidden love🎶🎵
لایک
مقدم؟همون نوحه خونه؟
پاسخ:
ن بابا اون جواد مقدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">