دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۸)

خیلی خوب بود این
عالی بود
آرشاوین


حجم احساستو این بار به من حالی کن

منو از خاطره ها دور نکن

من میخوام باوره عشقت باشم

منو به رفتن مجبور نکن

منو با حاله خودت بتاور کن میدونم که حاله تو عالیه

اعترافتو چقد دوست دارم اینکه جای من پیشت خالیه

تو که پا میذاری توبه این خونه

واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسممو همین که تکرار میکنی

تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

تو که پا میذاری توبه این خونه واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسممو همین که تکرار میکنی تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

من از احساسه تو لبریز میشم

تو دلیل خوبی واسه زندگی

کی میگه عاشقی دیوونگیه

من که راضیم از این دیوونگی

تو پر از عشق و پر از علاقه ای با تو پرواز چه حالی داره

تو همون حسه قشنگی که همش واسه من سنگ تموم میذاره

تو که پا میذاری توبه این خونه واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسممو همین که تکرار میکنی تویه هر ثانیه قلبم میکوبه

تو که پا میذاری توبه این خونه

واسه من پا قدمت خیلی خوبه

اسممو همین که تکرار میکنی

تویه هر ثانیه قلبم میکوبه




۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۰ 🎧hidden love🎶🎵
لایک
ایول
خیلی قشنگ بود
هه ماشالاه اینقد آهنگا زیادن ک باید ی روز کامل بشینی اونایی ک تازه خوندن رو گوش بدی
این آهنگو دارم...خیلی قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">