دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۲)

محشره 
صداش عالیه
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
دارم دان میکنم:)
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۶ نفس سادات ......

سخت است 

اتفاقی را انتظار بکشی که 

خودت خوب میدانی هرگز 

در راه نیست.

پاسخ:
لایک
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۶ نفس سادات ......

سخت است 

اتفاقی را انتظار بکشی که 

خودت خوب میدانی هرگز 

در راه نیست.

۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۷ نفس سادات ......
چرا به دردت میخورن؟؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
ن
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۲ خانوم زرافه
الان داشتم مطلب رونماییش رو می خوندم ، دارم دانلود میکنم سورپرایزم کردین 

خیلی ممنونم :))
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۲ نفس سادات ......
اره پاک میکنم نظرا رو/ اصن اون وب من نیست یک ادم خنگ و خر بلا نسبت شما به اسم مهرداد کاشف(پسر خاله ی خر بنده)(یکی از دو قلو ها)(یک پیر خر 18 ساله)امد خونمون اون وب را ساخت و من نتونستم جلو گیری کنم از خر بازی هاش.زدم تو سرش ولی خب ادم که خر باشد اگر اذیتش کنی لگد میزند و حمله ور میشود /منم جرات نکردم هیچی بگم .و اون وب را ساخت و حالا ان وب در ساعاتی دیگر پاک خواهد شد.برای شفای عاجل مهرداد صلوات .خخخخ
پاسخ:
خخخخخخ
ممنونم
این که خیلی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">