دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۱)

:)
متن آهنگ


خیلی واسه حالم خوبه که یه حالی تو چشماته

یه حالی دارم که مثه حاله حالاته

این که تو با من اینجایی باعثه حاله عالیمه

یه حالی داری که دلیله خوشحالیمه

چی میشه فاصلمون کمتر شه

تا خستگیامون در شه

این حس هیجان آور شه

عشقت دو برابر شه

هر چی شه فرقی نداره انگار

من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار

میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار

هر طرفی میرم بازم تو رو اطرافم میبینم

با تو توو فکر روزایه بهتر از اینم

اینکه که کنارم میمونی واسم از هر چی بهتره

خیلی دوست دارم که زمان اصلا نگذره

چی میشه فاصلمون کمتر شه

تا خستگیامون در شه

این حس هیجان آور شه

عشقت دو برابر شه

هر چی شه فرقی نداره انگار

من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار

میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار

چی میشه فاصلمون کمتر شه تا خستگیامون در شه

این حس هیجان آور شه عشقت دو برابر شه

هر چی شه فرقی نداره انگار

من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار

میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار



خوب بود :))
like
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۸ نفس سادات ......
عالییییییییییییییییییی من عاشق این اهنگم رو وبم هم هست
قشنگ بود متنش....لایییییک




آپم دوسم
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۸ خانومی مهربون
لایک
چ قشنگه
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">