دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۲)

متن آهنگ


نمیخواستم اینجوری وابسته شم

نمیخواستی اینجوری عادت کنی

به هرکس که از زندگییم رد بشه

به هر سایه حتی حسادت کنی

نمیتونم از عشق تو بگذرم

جدایی خوده مرگه ترکم نکن

منو تو یه اندازه عاشق شدیم

بیا سایتو از سرم کم نکن..

تو هم مثل من بی قراره چشات

میدونم دلت تا ابد با منه

چشاتو میبندی جهانم سیاست

چشامو ببندم دلت میشکنه

تو هم مثل من بی قراره چشات

میدونم دلت تا ابد با منه

چشاتو میبندی جهانم سیاست

چشامو ببندم دلت میشکنه



:"(
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۹ سارا کاشانی
خوب بود
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مهلا اقاکاظم
یکی شبیه که نه کپه امید بود...خیلی ازش بدم میومد!
این حس به بد به اینم رسیده..از اینم خوشم نمیاد!!
حال میکینین با تزم ؟؟ ^_^
پاسخ:
روزی دو وعده
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
عالی
من فک میکردم امید جهانه اما این خیلی غم میخونه
پاسخ:
آقا این امیدا نمیشناسید؟.یا خدا
اینکه خوب نبود...
آهنگی ک ی بیتش اینه (آرومم آرامشم تویی...)
اسم خوانندش رو نمیدونم میتونی بزاری تو وبت برام؟
پاسخ:
آشوبم آرامشم تویی منظورته؟
گروه چهار تار؟
سلام
ببخشید من یه مدتی از میادین دنیای مجازی دور بودم

از اهنگ هی سنتی و آرامش بخش جدید اگه میتونید بزارید
سلام وبتون عالیه ازشماخواهش میکنم به وبم سربزنیدونظربدیداگه باتبادل لینک موافقیدخبرم کنید
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۴ خانومی مهربون
لایک اشکم درومد
از امید متنفرم برای همین دان نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">