دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۲)

عالی :)
راستش ربطی به نت نداره
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ✿شمیم زندگی✿
 

دیوونتم همینو بس
یه ثانیه نگاه تو چشم تو بسه برام
یه ثانیه دیگه میمونی تو خاطره هام
تو مثه زندگی خوبی برام از تو نفس میخوام
یه ثانیه نباشی تو جلو چشام غمه
یه ثانیه که همه زندگیه آدمه
همه ی عمر اگه باشی کمه کی اینو میفهمه
هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده
یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده
یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست
دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس


بدونه تو همه دیگه منو پس میزنن
به غیر تو همه ی آدما بدن با من
تو به من حرفایه تازه بزن قلبه منو نشکن
یه ثانیه اگه عوض بشی من میمیرم
یه ثانیه یه دفعه دست تو رو میگیرم
از پیشه تو که جایی نمیرم از همه دلگیرم
هوایت عشقت اومده هوایه قلبه من بده
یه حالته عجیبیه دلم دوباره پر زده
یه ثانیه یه هم نفس نفس همین یه ثانیست
دلم میخواد داد بزنم دیوونتم همینو بس



/متن اهنگ/

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۹ مهلا اقاکاظم
جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ!!!میثم!!مررررررسی مهدی!حال دادی!
من عاااااااااااااااااشقشم!
فداااااااااایی داری!خخخخخخخ ^_^
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۳ مهلا اقاکاظم
قشنگ بووووووووود مث همیشه
دمتون هااااااات!
 یه  ثانیه...
*_^
لایک...
عالییییییییییییییی بود
خوشحال میشم به وبم بیای ونظر بدی
اگه با تبادل لینک ودنبال موافقی خبرم کن
لایک/عالی بود/خوشحال میشم به وبم سربزنی ونظر بدی/اگه باتبادل لینک ودنبال موافقی خبرم کن
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
وای صداشو خیلی دوست دارم
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۴ نفس سادات ......
لایییییییییییییک
واقعا قشنگه.
میترسم دانلود کنم همه شارژم بره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">