دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ امیر تاجیک به نام پنجمین دیوار.

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ


چند ساله از تو قاب زل میزنی به من
دیوار پشت عکس میلرزه مثه من
پاییزمو میرم بی تو رو به سردی
من دست بردم تو تقویم که برگردی
رویه تو گریه هام چه بی اثر شده
رفتیو حاله من دیوونه تر شده
یادت با قلبه من خاطره بازی کرد
من چشم میذارم رو پنجره برگرد
شعر آهنگ جدید امیر تاجیک پنجمین دیوار
گم میشه تصویرم یک جمعیت تنهام
برگردو پیدام کن از رویه گریه هام
این چهار دیواری زندون شده انگار
این سردی بینه ما شد پنجمین دیوار
رویه تو گریه هام چه بی اثر شده
رفتیو حاله من دیوونه تر شده
یادت با قلبه من خاطره بازی کرد
من چشم میذارم رو پنجره برگرد
رویه تو گریه هام چه بی اثر شده رفتیو حاله من دیوونه تر شده
یادت با قلبه من خاطره بازی کرد من چشم میذارم رو پنجره برگرد
رویه تو گریه هام چه بی اثر شده
رفتیو حاله من دیوونه تر شده
یادت با قلبه من خاطره بازی کرد
من چشم میذارم رو پنجره برگرد
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
م.ا

نظرات  (۸)

متن شعر که قشنگه خودشو نمیدونم
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۲ فیلتر شکن قوی تک وی پی ان سرویس
فیلتر شکن قوی

سرعت بالا ـ تحویل فوری
کانکشن آماده فارسی
بدون افت سرعت

www.takvpnservice2.tk
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
هـَــــــمیشـــه کــــ‍ــ ِ بــــــاشی اَزَت
خـَـــــستـه مـــــیشَــــن
هَـــــــمونایـــــی کــــِ اَگـــه نـَــــباشی...
بهــــت میــــگن:
بــــــــــی مَــــــعرِفَـــــت
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۸ مهلا اقاکاظم
یه جوری میخونه!!
خییلییییییییییییییی با احساس!خیلیییییییییییییی :)
سلام بر آق مهدی تو همه ی نظرات فقط گفتیم خوب عالی اما من امروز میگم دستت طلا که ایقد زحمت میکشی
پاسخ:
tanx
عالی بود
صداشو دوس ندارم
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۱ نـیـلـی خانوم

مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">