دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

دانلود آهنگ جدید علی بابا به نام معرفی کنم.

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ



دیر وقته کجا داری میری بی من
ببین چیا پشتــــــ سرت میگن
اینقد رسیدی به خودت اینقد عوض شدی که
نشناختم وقتی که عکساتو میدیدم
تو نبودت به چی فک میکنم
اینکه تو نباشی به کی پیله کنم
اینهمه تعصبــــ آخر به کجا رسیدم
باید عکستو تو گوشی رفیقم میدیدم
کاش میدیدم اشتباهی ولی بالاخره دیدمت اتفاقی
اون صورت معصوم زیر آرایش غلیظ

میدونم نداری تکیه گاهی
خوب بریم سر بحث اصل کاری
امروز پیش کیا آخر شبــــ کجایی
پیش هر نامرد یه شب خاطره ساختی
ولی از هیچ کدوم نمونده ردپایی
معرفی کنم...?
یه اسفندی که خیلی احساسی بودم
تو زندگیت فقط من اضافی بودم
پیش همه خندیدی پیشم اخماتـــــــ تو هم
مگه من دنبال خنده اجباری بودم
حسودیم شد وقتی کردم نگاتون
دعای خیر میکنم واسه هر دوتاتون
که مثل من آرزوی مرگ نکنید
بخندید تو همه لحظه هاتون
شاید خیلی گله داریم از هم
توام دل پری داری از من
پیش هر غریبه با همه گرم گرفتی
اصلا حواست نبودش که منم هستم
اصلا تو خوبی قبول باشه من بد
من رو اعصابم اصلا من یه سردرد
ولی این زمونه دیدی چیکار کردش باهامون
من یه خونه نشینو تو هم شدی یه شبگرد

از حالا به بعد دیگه جداستـــــ راهمون نمیاد صدای خنده هامون
تو ندونسته منو ول کردی رفتی خراب شد زندگی هر دوتامون
اون از خداش بود یه روزی از من جدا شه
هر چی میکشم فقط از اون چشاشه
اون نمیدونه ولی خداش میدونه
که دعای من بدرقه راهشه
(موزیکُ تکست دات آی آر)
مگه جز این بود از هر کی خوشتـــــــ نیومد

اراده کردی رفتارو سرد کردم
هر اخلاقی که خودم دوستش داشتمو فهمیدم دوست نداری ترک کردم
مگه به جز این بود

که سرتو همه باهام لج کردن
با هر کی بد بودی منم باهاش بد کردم
یه انگشتــــ نما رو من جمع کردم
آخرش وایستاد تو روم خوب ناز شصتش
مگه از من ساده ترم هستش
بهم خیانت کرد تو اوج اعتمادم
دلش پیش یکی دیگه بودش احتمالا
میگن پیش همه براش ارزش قائلی
هر چی میگه نه نمیاری و همش پایه ای
تو کل روزتـــــــ یه ساعتم وقت نذاشتی برام
ولی الان دقیق دو ساعت جلو آیینه ای
میخوای بری پیشش داری میرسی به خودت
الان بچرخون منو دور دوره توئه
الان بد بگو ازم بخند به اشکام ولی یه روز میریزه اشکای خودت
یه عمره جوونی بهم بدهکاری
گفتی تو نباشی پر میشه جای خالیتـــــ
ولی هنوز با هم یه تفاهم داریم
من تو فکر تو، تو به عشق اون بیداری
دیدی بازم شکست قلب پر دردم

لعنتـــــــ به خودم که خودم کردم
خیلی پیت گشتم خبری نبود وقتی

فهمیدم تو هم سر زده رفتی
هر جایی میرم دو نفرو با هم میبینم
ولی هیچ کدوم شبیه عشق من نیستــــــــ
اونم مثل خودت یه روز سر زده میره
که میفهمی کسی شبیه من نیست
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷

نظرات  (۸)

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۲ سارا کاشانی
خوب بود
علی بابا صداش افتضاههههه
علی بابا عشقه
شعر بابا طاهره, فهله هستش من دوست دارم بگم همدانیه. چون شبیه. 
تنهاترین امام زمین,مقتدای شهر*تنها,چه میکنی؟تو کجایی؟کجای شهر؟*وقتی کسی برای تو تب هم نمی کند*دیگر نسوز این همه آقا,به پای شهر*تهمت,ریاوغیبت و رزق حرام وقتل*
ای وای من چه می کشی از ماجرای شهر*
هدیه به حضرت معصومه وامام رضا(ع),سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات با وعجل فرجهم ودعای فرج
بابت حضورتون ممنون..
علی بابا به یاس نمیرسه
پاسخ:
اون که صد  در صد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">