دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868




جالبه برام وقتی که تو رو میبینم

درست مثله دیوونه ها میشم

تا تو میرسی از راه انگار ناخود آگاه

واسه دیدنت از جا پا میشم

بهترین چیزه واسم عزیزه همین احساسی که بهت دارم

دیگه اصلا محاله من چشم از چشمات بردارم

وقتی هستی پیشم احساساتی میشم

دوست دارم همونجوری که دوست داری شم

دست تو دستم بذار کم کم دارم انگار عاشق میشم واسه اولین بار

وقتی هستی پیشم

احساساتی میشم

دوست دارم همونجوری که دوست داری شم

دست تو دستم بذار کم کم دارم انگار

عاشق میشم واسه اولین بار

شعر آهنگ جدید امیر علی زمانیان اولین بار

بهترین چیزه واسم عزیزه

همین احساسی که بهت دارم

دیگه اصلا محاله من چشم از چشمات بردارم

وقتی هستی پیشم احساساتی میشم

دوست دارم همونجوری که دوست داری شم

دست تو دستم بذار کم کم دارم انگار عاشق میشم واسه اولین بار

وقتی هستی پیشم

احساساتی میشم

دوست دارم همونجوری که دوست داری شم

دست تو دستم بذار کم کم دارم انگار

عاشق میشم واسه اولین بار

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
م.ا

نظرات  (۵)

عالی :)
این کیه؟
پاسخ:
امیر علی زمانیان خواننده
تنظیم مهران عباسی
ترانه سید محمد کاظمی
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۵ مهلا اقاکاظم
                 !!! قیافه اش که بد نیست....صداشو نمیدونم....چون نمیشناسمش  درموردش حرفی نمیزنم
بد نبود
عالییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">