دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

آلبوم تصویری جدید رضا یزدانی به نام نوستالژی

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ



لطفا جهت حمایت از صاحب اثر آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاه های معتبر تهیه کنید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
م.ا

نظرات  (۱۴)

چرا دان نذاشتی؟
پاسخ:
آلبوم تصویری هزینه بالایی برای تهیه اون پرداخت شده
برای اینکه به آقای یزدانی ضرر مالی نرسه آلبوم را نمیزارم و لطفا اورجینال تهیه کنید.



فک رکنم خیلی جذاب باشه صداش یه جوریه دوست دارم صداشو
پاسخ:
صد در صد عالیه
من نمیدونم چرا هر کی این پست  من رو میبینه فکر میکنه با اون بودم اخه مگه من با چند نفر میتونم حرف بزنم والا.
شما که این فکر رو نکردید احیانا؟؟؟؟
گرونه اورجینالش
پاسخ:
فکر نمیکنم خیلی قیمتش بالا باشه
چون معمولا برای آلبوم یک قیمتی در نطر گرفته میشه که همه مردم بتونن بخرن.
البته از آلبوم معمولی قیمتش بالاتره چون تصویری هستش.
بله درسته خداروشکر باز یه نفر این فکر رو نکرد.
راستی من یه برنامه روی تلفن همراهم دارم به اسم موزیکستان تمام اهنگایی که شما روی وبتون میذارید من میتونم از اونجا دریافت کنم به صورت رایگان .
شما واسه چی اینقدر اهنگ رو یک جا میذارید روی وبتون؟؟؟؟ واسه تون هزینه آور نیست؟؟؟؟؟
پاسخ:
خیر
چه جالب.خوشا به حالتان.خخخ

ازش خوشم میاد
من توی چندتا سایت رایگانش رو دیدم
پاسخ:
رایگان که کارسی نداره منم میتونم بگذارم
برای خواننده خرج داشته آلبوم
وای مرسی که گذاشتی :)))
چرا این اینجوریه

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
 واو وب باحالی داری...
از قسمت ارتباط پنل...
وبهایی ک دنبال میکنی...
وب من رو دنبال کن...
داری دنبال میشی...
عالیه
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۰ 🎧hidden love🎶🎵
لایک
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۶ مهلا اقاکاظم
ااااااااااااااااااااااااه!ادم تا چه اندازه میتونه مگه از یه نفر متنفر باشه؟ها؟
همون اندازه ضرب دوشو من نسبت به این دارم!
خیلیییییی ازش بدم میاد!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">