دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۱۲)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
قالب نو مبارڪ
پاسخ:
ممنون
نمیدونم....شاید...
ولی بدون شک زنجیرهای بیرونی هم کم نیستن...!
خیلی از ادمای اطراف...کسایی که اسم خودشونو گذاشتن رفیق ولی از دشمن دشمن ترن
پای دردو دل من نشین رفیق...بوی دود میگیری!
سخته وقتی روح و جسمت اختلاف سنی داشته باشن...
من تو جوونی پیر شدم...شکستم
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۲ بهاره تهرانی
منم بهت گفته بودم قالب نو مبارک ولی تو حتی کامنت منو نخوندی نظربالای سرمو میگم:-S
پاسخ:
ببخشید شاید حواسم نبوده
ممنون
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۹ ابوالفضل منگلی
درست دانلود نمیشه
اما فک کنم مال گوشی منه
مرسی
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۴ فاطمه نظری
سلام 
وبلاگ خوبی دارید
آهنگ هاتونم زیباست
موفق ومویدباشید
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون

گاهی باید کسانی را از گذشته مان فراموش


کنیم

به یک دلیل ساده:

آنها به آینده مان تعلق ندارند

پاسخ:
لایک
سلام :)

ب مناسبت تولد داداشم یه وبلاگ زدمو می خوام تا روز تولدش یه عالمه کامنت تبریک جمع کنم و سوپرایز بشه:)
لطف کنو بیا وبم خواهشاااااا:)
ممنونت می شم عزیزم :*
خیلی اهنگ دوست داشتنی هستش من که دوست داشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">