دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

فردا؛ آخرین فرصت برای حضور منصوریان در استقلال .

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با مشخص شدن اعضای هیئت مدیره استقلال (به غیر از یک نفر که در روزهای آینده معرفی خواهد شد)، وزارت ورزش و جوانان به هیئت مدیره این باشگاه ماموریت داده که هر چه زودتر تکلیف سرمربی فصل آینده را مشخص کنند.

استقلالی‌ها مذاکراتی را با علیرضا منصوریان انجام دادند اما مخالفت‌ باشگاه نفت با جدایی این مربی و همچنین تردیدهای منصوریان برای پیوستن به استقلال باعث شد که مسئولان استقلال تصمیم بگیرند که تا فردا (پنج‌شنبه) منتظر پاسخ نهایی این مربی بمانند. این در حالی است که شب گذشته دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از ماندن منصوریان در این تیم خبر داد و اعلام کرد این مربی امروز  در بیانیه‌ای این موضوع را اعلام خواهد کرد که البته تاکنون بیانیه‌ای صادر نشده است.

عباس کُردنوری عضو هیئت مدیره استقلال با اعلام این خبر به خبرگزاری تسنیم گفت: مذاکراتی با چند مربی خارجی از جمله استیماچ سرمربی پیشین کرواسی انجام شده تا در صورت نیامدن منصوریان، هر چه زودتر سراغ گزینه بعدی برویم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
م.ا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">