دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868




دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه

کسی تویه قلبم جایه تو نمیتونه جاشه

میگم عشقه ما تکه میگی برو اینا کلکه

بگو آخه غیر از این چی میتونه باشه

میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی

و اصلا نمیاد کسی جات برایه حاله من خوبی

حتمن میدونی تا ابد تو دلم مهمونی

تو اونی همونی که واسش دله من تنگه

اگه دل بکنی خودتم میدونی دلت از سنگه

چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه

تو رو دارم بسمه دستایه تو توو دستمه

دیگه نمیذارم که یه وقت دله تو بریزه

جایه تو توویه قلبمه علاقمون مسلمه

خودت اینو خوب میدونی واسم غمتم عزیزه

میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی

و اصلا نمیاد کسی جات برایه حاله من خوبی

حتمن میدونی تا ابد تو دلم مهمونی

تو اونی همونی که واسش دله من تنگه

اگه دل بکنی خودتم میدونی دلت از سنگه

چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه

نظرات  (۳)

اخه این پسر چه صدایی داره
خیلی قشنگه حتما دان کنین
خیلی صداش قشنگهاااااااااا
۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۸:۲۶ عبداله سعادت
بچه که باشی ...
از نقاشی هایت هم ...
می توانند به روحیات و درونیاتت پی ببرند ..!!
بزرگ که می شوی ...
از حرف هایت هم نمی فهمند ...
توی دلت چه خبر است ..!؟ آدرس:saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">