دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


تو قلبم دلخوشیام کم نیست قد یه عالمه

تو دنیا واسه من این روزا روزایه خوبمه

تو هستی دیگه این آرامش تویه هر لحظمه قد یه عالمه

بارونه عشق میباره رو سقف خونه

هر روزه من با تو مثله عید میمونه

تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه

دست منو تو میگیری هر جا هستم

هستی با من حتی وقتی تنها هستم

من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه

این خود عشقه

دلتنگی خوبه وقتی که تو راهی

وقتی که میدونم تو عشقه دلخواهی

وقتی کسی ماته لحظه ی دیداره

یعنی دوست داره یعنی دوست داره

بارونه عشق میباره رو سقف خونه

هر روزه من با تو مثله عید میمونه

تو که باشی دیگه خوشبختی قانونه این خود عشقه

دست منو تو میگیری هر جا هستم

هستی با من حتی وقتی تنها هستم

من با خیاله تو غرق رویا هستم این خود عشقه

این خود عشقه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲

نظرات  (۱۱)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ خانم عکاس باشی ...
بد نبود
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ fatemeh S.NAKHAEI
عالیه صداش
عالیییییییییییییییییی بود حرف نداشت
داداش سالاری۲۰از۲۰
خوب بود میپسندم….
وظیفمه داداش....شرمندم نکن
پاسخ:
اختیار داری
دشمنت شرمنده
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۴ خانم عکاس باشی ...
میشه دان اهنگ جدید مهراد هیرن رو بذاری؟! لطفا
پاسخ:
بله.باشد
فدا مدا :)
مخلصیم :)
خوب بود
عالی و لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">