دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۲)


صبرم دیگه سر اومدش آخرش نیومدش

رفتیو خاطراتتو تو تنهایی سوزوندمش

پس چشاتو ببند برو دیگه نمیخوامت تورو

درگیر چی شده دلت منو نگاه نکن برو

برو که دیگه دیره دلم ازت سیره نمیخوام بشنوم دروغاتو دیگه

میزنم قیدتو تازه شدم عینه تو مهم نیس کی بعد من دستاتو میگیره

برو که دیگه دیره دلم ازت سیره

نمیخوام بشنوم دروغاتو دیگه

میزنم قیدتو تازه شدم عینه تو

مهم نیس کی بعد من دستاتو میگیره

آروم داغون دوباره با اون آرومو آروم صدایه بارون

داره میلرزه لمس بدنش تو قفل اونی واسه فیس خفنش

منو میبینی که قفل گوشی ام پس ندی هیچوقت این حس خوبو از دست

حالا بخند و برقص و بچرخون تو دلو ببند و بلند شو بلرزون

وای بوم بوم همه میترکونن هی میلرزه با عشقشون دل تو

اصلا مثل تو اون ندیده انگار دورت میچرخه همیشه ای وا

داره گیج میره اون سر و سرت که ریتمیک میشه با این موزیکم ای وا

نه نه نه نمیتونی به یاد من نباشی

نه نه نه نمیتونی بری از من جدا شی

برو که دیگه دیره دلم ازت سیره نمیخوام بشنوم دروغاتو دیگه

میزنم قیدتو تازه شدم عینه تو مهم نیس کی بعد من دستاتو میگیره

برو که دیگه دیره دلم ازت سیره

نمیخوام بشنوم دروغاتو دیگه

میزنم قیدتو تازه شدم عینه تو

مهم نیس کی بعد من دستاتو میگیره




ءءءء

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">