دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

دانلود جدید ترین آهنگ ها

وبلاگی برای دانلود آهنگ های جدید---------https://telegram.me/masnaeini

اگر میخواهید آهنگتان در این وبلاگ قرار گیرد یا تبلیغاتی برای گذاشتن در وبلاگ دارید با شماره زیر تماس بگیرید.
09338741868

نظرات  (۸)

عالی
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۹ مهلا اقاکاظم
 سبکه خودنش جدید وباحال نیس!
یه جورایی تکراریه وبیشتر اهنگاشم موزیکش تکراریه وفقط متن تغییر کرده! 

عاشقشم صداش عالییییییییه عالیییییییییییی
فامیل دورمه 
کاش البوم بیرون میداد.
عاشقشم صداش عالییییییییه عالیییییییییییی
فامیل دورمه 
کاش البوم بیرون میداد.
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۰۷ خانوم زرافه
عالی بود ..
:)
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۰ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
لاییک

نصیبم شد ازت چشمایه خیسم

دارم تو دفترم غم مینویسم

دلم با این دلت ناسازگاره

رو قلبم زخمه عشقت یادگاره

یادگاره یادگاره یادگاره

نصیبم شد ازت این قلبه پاره مو فرکایی که آرومم نمیذارنو

تو عادت کردی به دروغو بدی عادت کردی قلبتو به یه نفر ندی

تو از اولشم به من حسی نداشتی

چرا منو به حاله خودم آروم نذاشتی

من از اولشم اینو حس میکردمکه تویه یه دنیای پوچ دارم میگردم

میرم چون میگفتی سد راهتم دلم خیلی شکست شد پره ماتم

تو آغوشه کی داری آروم میگیری

به اونم میگی حتما واسش میمیری

نصیبم شد ازت چشمایه خیسم دارم تو دفترم غم مینویسم

دلم با این دلت ناسازگاره رو قلبم زخمه عشقت یادگاره

یادگاره یادگاره یادگاره





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">